Szeretettel köszöntelek a Panaszkönyv közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Panaszkönyv vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Panaszkönyv közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Panaszkönyv vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Panaszkönyv közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Panaszkönyv vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Panaszkönyv közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Panaszkönyv vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Kapcsolódó dokumentumok
Az Európai Ombudsman
Az Európai Ombudsman az Európai Unió (EU) intézményei és szervei ellen irányuló panaszokat vizsgálja ki. Ön panaszt nyújthat be az Európai Ombudsmanhoz ezen intézmények és szervek által a hivatali tevékenységük során elkövetett visszásságok ellen.
Az Európai Ombudsman a tagállamok nemzeti, területi vagy helyi közigazgatási intézményeivel kapcsolatos panaszokat nem vizsgálhatja ki, még ha a panasz EU-s ügyekkel kapcsolatos is. Az ilyen panaszok többsége a nemzeti vagy regionális ombudsmanokhoz, illetve a nemzeti vagy tartományi parlamentek petíciós bizottságaihoz nyújthatók be. A nemzeti és regionális ombudsmanok, illetve a nemzeti és tartományi parlamentek petíciós bizottságainak elérhetőségei az Európai Ombudsman oldalán megtalálhatók: http://www.ombudsman.europa.eu
Mi a hivatali visszásság?
Hivatali visszásság alatt a nem kielégítő hivatali ügyintézést vagy az ügyintézés elmulasztását értjük. Ez abban az esetben fordul elő, ha egy intézmény vagy szerv nem a jogszabályoknak megfelelően jár el, ha nem tartja tiszteletben a helyes ügyintézés alapelveit, vagy ha megsérti az emberi jogokat. Néhány példa a hivatali visszásságra:
Melyek az EU intézményei és szervei?
Az EU intézményei és szervei a következők:
Figyelem, a fenti lista nem kimerítő! Az EU intézményeinek és egyéb szerveinek teljes listája a következő címen érhető el: http://www.europa.eu/
Ki nyújthat be panaszt az Ombudsmanhoz?
Ha Ön az Unió valamely tagállamának állampolgára vagy állandó lakosa, jogosult panaszt tenni az Európai Ombudsmannál. Az alapító okiratuk szerint az Unió területén székhellyel rendelkező vállalkozások, egyesületek vagy egyéb szervezetek is jogosultak panasz benyújtására.
Milyen eredmény várható?
Az Ombudsman egyszerűen tájékoztatja a panaszról az adott intézményt, amely esetlegesen máris orvosolhatja a problémát. Ha nem sikerül a vizsgálat során kielégítően megoldani az ügyet, az Ombudsman, amennyiben lehetséges, békés megoldást keres, amely orvosolja a hivatali visszásságot és a panaszosnak is megfelel. Amennyiben nem sikerül békés megoldást találni, az Ombudsman ajánlást tehet az intézménynek az ügy megoldására. Ha az Ombudsman ajánlását az intézmény nem fogadja el, az Ombudsman külön jelentést tehet az Európai Parlamentnek.
Hogyan nyújtható be panasz?
A Szerződés bármely nyelvén(1) írhat az Ombudsmannak, pontosan megjelölve személyazonosságát, azt, hogy az EU mely intézménye vagy szerve ellen nyújt be panaszt, valamint a panasz alapjául szolgáló tényeket.
Az Ombudsman megvizsgálja a panaszt, majd értesíti Önt vizsgálata eredményéről.
Panaszt levél formájában vagy a csatolt formanyomtatvány kitöltésével nyújthat be az Európai Ombudsmanhoz. A panasznyomtatvány elektronikus változata az Ombudsman weboldaláról is letölthető: http://www.ombudsman.europa.eu
Hogyan léphet kapcsolatba az Európai Ombudsmannal
(1) 2007. január elseje óta a 23 Szerződéses nyelv: Angol, Bolgár, Cseh, Dán, Észt, Finn, Francia, Görög, Holland, Ír, Lengyel, Lett, Litván, Magyar, Máltai, Német, Olasz, Portugál, Román, Spanyol, Svéd, Szlovák és Szlovén.
|
|
jack karloss írta 3 hete a(z) Meséld el, mi történt veled! fórumtémában:
information https://totobic.com/ When I originally commented I ...
jack karloss írta 3 hete a(z) Meséld el, mi történt veled! fórumtémában:
Find out https://thebrennanhouse.org...
jack karloss írta 3 hete a(z) Meséld el, mi történt veled! fórumtémában:
먹튀히어로 https://heromt.com/ I am so happy to read this....
jack karloss írta 3 hete a(z) Meséld el, mi történt veled! fórumtémában:
read more https://heromt.com/ This is the right blog for...
Andy yyyyy írta 3 hete a(z) Meséld el, mi történt veled! fórumtémában:
good information https://ratatouilleveganfood....
kkyyy jac írta 3 hete a(z) Meséld el, mi történt veled! fórumtémában:
get more info https://meogtwipass.com...
Andy yyyyy írta 3 hete a(z) Meséld el, mi történt veled! fórumtémában:
fascinating dialog is value remark. I feel that it is best to ...
kkyyy jac írta 3 hete a(z) Meséld el, mi történt veled! fórumtémában:
References https://mart-to. com/ Our the purpose is to ...
Andy yyyyy írta 3 hete a(z) Meséld el, mi történt veled! fórumtémában:
here https://astrolabetv.com Hello to every one, the...
Andy yyyyy írta 3 hete a(z) Meséld el, mi történt veled! fórumtémában:
good data https://eatrunquarantine.com/...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó bejegyzések:
Túlszámlázott villany, hibás mobiltelefon: te tudod, kihez kell fordulni?
Benyeli a bankkártyámat az ATM! Miért is?
A CT baromi drága
Jó, ha tudjuk - ünnepek előtt és után