Szeretettel köszöntelek a Panaszkönyv közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Panaszkönyv vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Panaszkönyv közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Panaszkönyv vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Panaszkönyv közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Panaszkönyv vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Panaszkönyv közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Panaszkönyv vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Ezt a témát Kiss István indította 11 éve
Az a problémám amikor tegnap vásárolni mentem a Tescoba és a műszaki pultban egy fényképezőgépet akartam venni az ott "eladó" személy nem igazán értett a pultban kiállított termékekhez és amikor kérdőre vontam hogy miért nem ért hozzá annyi volt a válasz hogy ő az árúhiteles cég alkalmazottja de jelenleg ő szolgál ki! Ezekután kérni akartam egy igazi eladó segítségét azt mondta nem tud mást küldeni hisz ő rá bízták a műszaki cikkek értékesítését. Sarkonfordultam és bosszankodtam kihez tudok fordulni panaszbenyújtás miatt? Úgyanis az árúházban ezután már nem volt kedvem harcolni egyet az információs pultnál!
Ha egyszer bemegyek vásárolni egy műszaki cikket akkor egy hozzáértő szakembertől szeretnék tanácsot
100% Igaz.
0% Nem igaz.
Hozzászólások eddig: 1
Elmira Elmira üzente 8 éve
Nem vagyok Magyar, de probalok irni mit tortent ma Tescoban amit Nyugatinal van!
Vettem activia joghurt, jottem munkaba es lattam hogy a datum mar lejart! Ma 14Julius van es a termek 11 juliusban lejart!!! Mentem vissza tescoba, kertem csereles, es kebzelitetitek hogy mindent activia lejart!!! Kerdeztem eladotol hogy ez hogy lehet hogy mindent lejart, ezt kell most onna kitakaritani! es ez volt a valaszt: "nem kell". Es volt ott egy ember aki ott dolgozik nincsen uniformaja, sszoval nem tudom ki ez de ott dolgozik biztos mert minden nap ott lattam ot, hozot egy activia es megгtotte a kezemet Activiaval! ez hogy lehet? baratok vagyunk vagy mit??? amikor kertem egy masik termek mondta hogy miert masikat kersz, activiabol kell venned mert ez az ar nem ugynaz. mondam neki hogy nekem nem kell lajart termek. vettem masik ygurtot es vissza kertem a penzemet, kaptam fel ar, es senki sem kerett a bocsanatot!!! mondam tudod mit akkro nem kerek semmi innen, kerek szpen vissza penzemet es soha tobbet id fogok jarni. nem is kaptam egy elnezeset. es ez egy elados lany mondta nekem nekem nincs idom azert nem kertem ezlnezest. es ez a ferfi mondta hogy neki nem erdekel hogy soha sem fogok vissza jarni tescoba!!! nem is tudom most hova kell irni a panaszomat???mert ez nem normalis!!!
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Új hozzászólás